ICE-BIKE dokončen...

08.02.2012 13:24

Tak konečně je dílo dokonáno! Vše začalo v pátek 2.2. na večer, kdy jsem stroj odvezl z lakovny domů. Barva byla ještě měkká a musela vytvrdnout. To zařídil radiátor a teplovzdušný ventilátor. V místnosti jsem dokázal zvednout teplotu na 35°C. Mezitím jsem montoval sedačku, spát jsem šel ve 3h ráno. Druhý den jsem začal smontovávat konstrukci. Nezastavil jsem se celou sobotu, chtěl jsem to ještě tentýž den určitě vyzkoušet, ale poslední úkon - seřízení přehazovačky jsem dokončil v 1h ráno...byl jsem na pokraji sil a "zfetovaný" z vysychající barvy.

Den D byla tedy neděle 5.2., kdy jsem s kamarády vyrazil na rybník Vavřinec (pár km od Zásmuk) a zde svůj výtvor poprvé rozjel...ICE-BIKE jede, ale dá to více námahy, než jsem čekal. Na vině je velká hmotnost stroje, která se bude muset zredukovat. Také se musí dopředu doplnit přesmykač a upravit řízení. Dále se docela potí záda na sedadle, to ale vyřeší pár otvorů. Resumé - stroj funguje, nesmysl to tedy není:) Když projde patřičnou přestavbou, bude již z něj opravdový ICE-BIKE stíhající "nordické bruslaře"...